Jak nabrat síly po probdělé noci? Poradíme zaručené tipy

Spánek je pro každého lidského tvora nezbytný. Potřebujeme ho nejen k regeneraci těla, ale odpočine si také mozek. Dobře odpočatý člověk bude nejen v lepší kondici, ale během dne udělá více práce a bude se cítit dobře a dobrou náladu bude roznášet i lidem okolo sebe. Někdy se ale stane, že musíme pracovat dlouho do noci. Jak se v takových případech ráno snadno postavit na nohy?

Probdělá noc nemusí být problém, jen musíte vědět, jak na to

Jestli jste dlouho do noci pracovali nebo jste se vydali na večírek, je dobré vědět triky, jak si ráno zpříjemnit, i když toho moc nenaspíte. Jedním z triků je vyvětrání místnosti. Ráno je v ložnici vydýchaný vzduch a vyvětrání vás osvěží a v ložnici se vám bude také lépe spát. Chladný vzduch pomůže vašemu tělo dát se dohromady.

Mnoho lidí se také ráno sprchuje, protože se tak probudí a do práce jsou plní síly. Teplá voda ale může vaše smysly ještě více otupit, proto je vhodné používat vlažnou nebo studenou vodu. Nejenže se osvěžíte, ale otužováním přispíváte k tomu, že se vám vyhnou nemoci. Zlepšíte cirkulaci krve a probdělá noc už nebude problém.

Nezapomínejte na pitný režim ani dobrou snídani

Pokud se budete cítit ospalí a bez síly, možná za to může dehydratace. Jestli za sebou máte bezesnou noc, je nutné doplnit tekutiny, které dostanou tělo zpátky do formy. Po probuzení není vhodné pít kávu. Tu si dejte až tři hodiny po probuzení. Hned po ránu si dejte studenou vodu s citronem nebo si udělejte bylinný čaj z kopřivy nebo zázvoru. A nezapomeňte se zdravě nasnídat.

Mnoho lidí ráno nesnídá, někdo kvůli tomu, že ráno nestíhá, někdo prostě do žaludku nedostanu nic. Je ale nutné do žaludku něco dát, abyste se po ránu cítili lépe. Budete potřebovat energii na dopolední práci, a proto jsou vhodné jen zdravé potraviny, které nezatíží žaludek a zároveň vás nastartují. Míchaná vajíčka tolik času na přípravu nezaberou a udělají velkou službu.

Zdroj: https://www.insider.com/ways-to-boost-your-energy-after-sleepless-night-2018-5