Zdravé a výživné koktejly nahradí i hlavní jídlo. Tělu dodají energii a zasytí

Koktejly se v poslední době těší velké oblibě. Jsou jednoduché na přípravu, vložit do nich můžete různé ovoce a další přísady a mohou tak nahradit i jedno jídlo denně. Díky koktejlům se budete cítit velmi dobře, můžete je mít kdykoliv při ruce a je to rychlá svačinka, pokud nemáte nic jiného.

Jaké koktejly patří mezi nejoblíbenější?

Zkuste si udělat například jahodový koktejl. Ten si připravíte velice snadno. Budete potřebovat odměrku prášku s jahodovou bílkovinou, hrnek mandlového mléka, dva hrnky mražených nakrájených jahod, šest lžic mléka a smetany. Poté už stačí všechno hodit do mixéru a máte hotovo! Koktejl je připravený a můžete si ho vychutnat.

Vyrobit si můžete různé varianty koktejlu. Záleží jen na vaší chuti, co do koktejlu přidáte. Někdo má rád jednoduché z jednoho druhu ovoce, ale můžete také experimentovat a vytvořit si vlastní kombinaci potravin, kterou budete mixovat. Není na tom nic složitého, a přitom do těla dostanete potřebné vitaminy a další prvky, které jsou důležité.

Zdroj obrázku: Freepik

Zkuste i sladkou verzi s čokoládou

Můžete vyzkoušet také banány a čokoládu. Budete potřebovat odměrku čokoládového proteinu, hrnek mandlového mléka, polovinu banánu, tři lžičky mandlového másla. Všechny suroviny dejte do mixéru a rozmixujte. Po chvilce budete mít hotovo. Oblíbený je také koktejl z lesního ovoce. To si můžete v létě natrhat při procházce lesem. Koktejl vás tak nebude stát skoro žádné peníze.

Na dvě porce budete potřebovat odměrku čokoládového proteinu, hrnek mléka, půl hrnku třešní, tři lžičky arašídového másla. Místo třešní můžete vložit borůvky nebo maliny nebo kombinaci obou potravin. Rozmixujte v mixéru a vypijte. Ochutnat můžete také exotický koktejl složený z kousků manga a vanilkového proteinu. K nim přidejte ještě kokosové vločky a nápoj je na světě. Můžete si připravit tolik porcí, kolik budete potřebovat, a překvapit své přátele.

Zdroj: https://www.eatthis.com/healthiest-cocktails/