Díky dobrému plánu můžete mít práci hotovou rychleji a s polovinou úsilí
Patříte mezi ty, kteří mají denně desítky úkolů najednou? Pracujete neustále přesčas až do vyčerpání? Pokud ano a váš život se točí jenom kolem práce a sedíte u ní, dokud ji nedokončíte, pak pro vás máme pár tipů.
Naučte se řídit čas ve svůj prospěch
Řiďte se několika pravidly, která vám pomohou zorganizovat čas. Uvidíte, že tak stihnete více a bude vás to stát méně námahy. Nejdůležitější je při práci vypnout telefon a ignorovat e-maily. Pokuste se tak soustředit vždy pouze na daný úkol a omezit všechny vlivy, které by vás mohly vyrušit. Pak už si stačí jenom vymezit čas, ve kterém to budete dodržovat, a efektivita se po chvíli dostaví.
Ušetřete čas díky svému telefonu
Pracujte díky svému chytrému telefonu chytřeji. Namísto psaní mailů zkuste třeba dané osobě zavolat. Uvidíte, že se daný problém vyřeší rychleji a efektivněji. Ušetříte tak spoustu času na další činnosti. Případně pokud pracujete s danou osobou ve stejné kanceláři, tak využijte možnost osobního řešení.
Vytvořte si seznam věcí, které nedělat
Víte o činnostech, které jsou zbytečné a odvádějí vaši pozornost od práce? Udělejte si seznam těchto věcí a pokuste se jej dodržovat. Vytvořte si rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem. Například mezi prací nekontrolujte Facebook, Instagram nebo jiné sociální sítě. To je ten největší žrout času, který vám pracovní morálku úplně rozhodí.
Mějte v prohlížeči pořádek
Podívejte se sami na své otevřené karty v prohlížeči a sami si řekněte, kolik z nich potřebujete k práci a kolik z nich vás rozptyluje. Udělejte si v nich jednou provždy pořádek a všechny nepotřebné zavřete. Když budete mít otevřené jen pracovní karty, nebude vás nic rozptylovat.
Jasně tedy vidíte, že pokud chcete pracovat produktivněji, tak kvůli tomu nemusíte pracovat tvrději. Stačí si vše chytře naplánovat a rozložit. Uděláte tak mnohem víc práce za kratší dobu.
Zdroj: https://www.lucidchart.com/blog/time-management-at-work