Buďte v práci konečně efektivní. Klíčem je stanovit si priority a držet se plánu

Chcete zvládnout za 8 hodin více práce, ale nevíte jak na to? Chcete zvýšit svou efektivitu a v práci netrávit oněch osm hodin? I takoví lidé jsou, ale bohužel je více těch, kteří musí pracovat dokonce více hodin, které jim ale nikdo nezaplatí. Představujeme seznam několika triků, díky kterým možná získáte nějaký čas navíc nebo během pracovní doby stihnete více práce.

Nekontrolujte svůj e-mail tak často, uteče vám mnoho času

Jestli jste často na e-mailu a kontrolujete došlou poštu, snadno se stane, že zjistíte, že jste na něm trávili například dvě hodiny času denně. Takový čas ale můžete využít mnohem smysluplněji a práce vám nebude přibývat. Kontrolujte tak svou schránku pouze dvakrát denně a sledujte jen důležité informace, které vám v práci pomohou. Nemá smysl se zabývat věcmi, které můžete vyřešit v klidu doma.

Mohlo by vás zajímat:  Triky prodejců cílí na všechny smysly. Zákazníci pak vždy nakoupí více

Vytvořte si seznam úkolů, které daný den musíte splnit. Usnadní vám to organizaci času a můžete si tak naplánovat i různé přestávky a odpočinky, abyste mohli pracovat produktivněji. Díky nim také nezapomenete, co je důležité zvládnout. Seznam můžete napsat na papír nebo si ho vytisknout. Nezapomeňte důležité věci označit barevně, aby byly výrazné.

Zdroj obrázku: Freepik

Sestavte si seznam nejdůležitějších čísel

V případě nouze mějte po ruce jen několik nejdůležitějších čísel, které budete potřebovat a na kterých vám pomohou v oblastech, ve kterých si nejste jistí. Nezapomeňte tento seznam aktualizovat, protože se může stát, že bude mít jeden z kolegů dovolenou a nepomůže vám, když to budete potřebovat. Připravte si také týdenní plány, které si dělejte vždy na začátku týdne. Budete tak vědět, na co se připravit a jak naplánovat také fungování v domácnosti.

Mohlo by vás zajímat:  Nemoc si nevybírá. Tato čtyři znamení zvěrokruhu ale onemocní snadněji než ostatní

Každý den si nechte pár minut na to, kdyby nastalo něco zvláštního, co do plánu nezapadá. Snadno se tak může rozhodit celý program, a proto je dobré mít rezervu. Spoustu času ušetříte například tím, že si budete jídlo do práce připravovat doma. Vyhnete se tak stresu při čekání na oběd v restauraci.

Zdroj: https://finallyfamilyhomes.org/time-management-101/