Bernard se ptá na kvalitu piva zákazníků přímo u výčepu

„V jedné z restaurací jsem si dal naše pivo. Nebylo úplně v pořádku. Napadlo mě, že potřebujeme dát zákazníkům možnost nám v reálném čase sdělit, jak jim naše pivo chutná. A přál jsem si, aby výčepní věděl, jak na to, aby pivo bylo perfektní a vraceli se mu hosté,“ popisuje úvodní myšlenku, která vedla ke vzniku u nás dosud nebývalého komunikačního mostu se zákazníkem, spolumajitel Rodinného pivovaru Bernard Stanislav Bernard.

V podnicích s čepovaným pivem Bernard tak nyní mají zákazníci možnost prostřednictvím jednoduché a uživatelsky přívětivé aplikace „Jak Vám dnes chutná Bernard?“ nápoj ohodnotit hvězdičkami a připojit komentář. Údaje se sbíhají v pivovaru, ten pak podle potřeby na konkrétní provozovnu vyšle odborníka, aby personálu pomohl s nastavením péče o pivo, výčepního zařízení i samotným čepováním, aby výsledek byl co nejlepší.

Zákazník má možnost ohodnotit objednané pivo hvězdičkovou škálou s doplňujícím komentářem. V případě, udělení 4 a více hvězdiček, je komentář volitelný. U hodnocení 3 a méně hvězd, je naopak doplňující komentář povinnou součástí hodnocení.

Sem budu chodit, tady mají dobré pivo

Pivo odchází z pivovaru v perfektní kvalitě, snahou je, aby se ve stejné kondici dostalo až k zákazníkovi. „Proto trvale dbáme na to, aby pivo cestou neutrpělo a každý, kdo nabízí naše pivo, uměl čepovat co nejlépe. Získají tím všichni, především zákazník. A spokojený zákazník se rád „vrací na místo činu“. Kvalita je náš hlavní prodejní argument,“ říká obchodní ředitel pivovaru Zdeněk Šípek.

Mohlo by vás zajímat:  Některá povolání jsou náročná psychicky i fyzicky. Tahle zaměstnání patří mezi nejvíc stresující

Již spuštěný systém hodnocení přinesl pivovaru Bernard zajímavá data. Aktuální průměrné hodnocení piva napříč všemi zapojenými podniky je 4,9 z 5 hvězdiček. Denně přicházejí do pivovaru stovky nových hodnocení. Ta jsou zpracovávána výhradně interně, nedochází ani k jejich zveřejňování, ani k předávání konkrétním podnikům, kterých se týkají. Zákazník tak může tímto způsobem poslat zpětnou vazbu výhradně pivovaru, přesněji potom osobám, které pomohou podnikům s vyřešením nedostatků.

Samotná hodnotící „aplikace“, tedy webové rozhraní, je dostupné prostřednictvím QR kódu, který stačí načíst chytrým mobilním telefonem. Díky využití polohy zařízení dojde i k předvyplnění konkrétního restauračního zařízení. Konkrétní hospodu lze samozřejmě vyhledat také ručně, což umožní zadat hodnocení piva i zpětně, například po návratu domů.

Vše o čepování na jednom místě

Spolu s komunikační platformou „Jak Vám dnes chutná Bernard?“ pivovar vytvořil nový web s ucelenými informacemi o správném čepování piva.

Krátká videa a texty pomohou profesionálnímu i amatérskému výčepnímu zvládnout např. různé styly čepování piva, jako jsou hladinka, šnyt nebo řezané, a ukáží také, jak by čepování vypadat nemělo. Návštěvník najde informace k péči o výčep, sanitaci a dobré rady jak se vypořádat s technickými problémy. Pivovar připojuje řadu dobrých triků a tipů z praxe. Nový web najdete na adrese www.bernard.cz/kvalita.

Mohlo by vás zajímat:  Proč se vyplatí mít doma zvířátko?

Ačkoliv je tato sekce webu primárně určena profesionálům, najdou na něm zajímavé informace i fanoušci zlatavého moku. Pomůže jim například se správnou údržbou domácího výčepu, ale také s tím, jak by mělo vypadat správně načepované pivo, nebo od jakého dát raději ruce pryč.

Nový web kvality i webové rozhraní „Jak Vám dnes chutná Bernard?“ ve spolupráci s Rodinným pivovarem Bernard vytvořila společnost FG Forrest.